Full 1

Ajankohtaista ja
usein kysytyt kysymykset

Ajankohtaisten uutisten lisäksi löydät täältä koosteen meiltä usein kysytyistä kysymyksistä.

Full 1
Full 1

Ajankohtaista ja
usein kysytyt kysymykset

Ajankohtaisten uutisten lisäksi löydät täältä koosteen meiltä usein kysytyistä kysymyksistä.

Full 1
previous arrow
next arrow

Lindström ostaa Nykypesu Oy:n

Nykypesu Oy on liittynyt Lindström Oy:n yritysperheeseen yrityskaupan myötä alkaen 1.7.2021. Lindström on yli 170-vuotias suomalainen perheyritys ja tekstiilipalvelualan edelläkävijä. Meille kestävät […]

Miksi laskuni on edellistä laskua tuplasti suurempi?

Laskutus tapahtuu pääsääntöisesti neljän viikon jaksoina jälkikäteen. Mikäli mattojen vaihtoväli on neljä viikkoa, tulee asiakkaalle kerran vuodessa tuplalasku. Esimerkki: Laskutuskausi 1.3-31.3. Edellä mainittuun laskutusjaksoon kertyvät mattojen vaihdot jotka on tehty esim. 2.3 ja 30.3.

Mikäli matoilla on kahden viikon vaihtoväli, tulee asiakkaalle kaksi kertaa vuodessa lasku, joka on kolmas osan suurempi edelliseen laskuun verrattuna.

Tuleeko designmattoihin suunnittelukuluja?

Designmattojen suunnittelusta ei peritä erillistä suunnittelumaksua. Sopimushinnat sisältävät kaikki kulut.

Veloitatteko asiakkaalta laskutus- tai ympäristömaksuja?

Emme peri mitään ylimääräisiä maksuja laskutuksen yhteydessä.

Mikä on mattojen vaihtovälin maksipituus?

Vaihtomattojen vaihtoväli voi olla yhdestä vuorokaudesta aina 13 viikkoon asti.

Haluaisin sopimusasiakkaaksenne, miten tulee menetellä?

Jättämällä yhteystiedot ja tarjouspyynnön yhteystiedot-sivulla. Tai, soittamalla asiakaspalveluun 020 111 6363. Otamme sinuun yhteyttä saatuamme yhteystietosi. Mikäli asiakkaalla on entuudestaan käytössä vaihtomatto- ja hygieniapalvelu muun kuin Nykypesu Oy:n kanssa, niin tarvittaessa avustamme ko. sopimuksen irtisanomisilmoituksen laatimisessa.